Odpowiedź WTR – interwencja w/s napełnienia linii 115

Publikujemy pisemną odpowiedź WTR w sprawie naszych interwencji, m.in. z dnia 21.10.2014r., dotyczących problemu napełnienia autobusów i nieregularnych kursów – pismo Zarządu Osiedla z dnia 21.10.2014
Na przełomie października/listopada MPK przeprowadziło na nasz wniosek monitoring linii 115. Badano: napełnienie pojazdów w ciągu całego dniach, regularność, wypadające kursy, zgodność z rozkładem jazdy. Analiza potwierdziła podnoszone przez Zarząd Osiedla zarzuty i zostały wprowadzone następujące zmiany:
– doraźnie od początku listopada wprowadzono pojazdy „długie” na wybrane kursy 115, ale z dalszym zaleceniem, aby MPK wprowadzało (w miarę możliwości dostępności taboru) dalsze pojazdy przegubowe na kursy w szczycie komunikacyjnym
– od 6 grudnia nastąpią korekty w rozkładzie jazdy linii 115, dostosowane do realiów zmieniającego się w ciągu dnia natężenia ruchu
– zmianom ulegnie także organizacja tzw. postojów technicznych pojazdów pod Grunwaldzki Center, tak aby płynnie regulować czas postojów w trakcie szczytów komunikacyjnych i niwelować ewentualne opóźnienia.
Pozostajemy z MPK i WTR w ciągłym kontakcie, i będziemy obserwować skuteczność zmian.
Nadal prosimy Państwa o ewentualne uwagi w tej kwestii.
Uwagi prosimy kierować pod adres: sekretariat@radaosiedla.wroclaw.pl lub pod numer tel 501 408 931 Renata Piwko-Wolny lub Mariusz Tokarz.